Skip to main content Skip to page footer

HAZET Ion 1/4" Minibits batteri-slagdrillsett 9230B-1

Iblant kan det bli trangt ved håndverksarbeider: hos slangeklemmen bak vaskemaskinen, skruefestet under instrumentpanelet eller hos settskruesystemet på reoler eller småmøbler av enhver art.

En Ion 1/4" minibits batteri-slagdrillen fra den Remscheid-baserte verktøyspesialisten HAZET egner seg utmerket for mindre skruer på vanskelig tilgjengelige steder. Med sine praktiske dimensjoner og utforming er den optimalt anvendelig i trange omgivelser. Med maksimalt løsnemoment på 4,5 Nm er den perfekt for korte til mellomlange skruer.

Leveringsomfanget inkluderer et hylster som lett lar seg feste på beltet, og som har fire 50 mm 1/4" langbits for de vanligste skruene. Mini batteri-slagdrillen låses trygt i det lette og slanke hylsteret med en borrelås, og bits sitter trygt i lett tilgjengelige separate bitslommer ovenfor pistolhåndtaket. Hylsteret kan bæres til venstre og til høyre, og batteri-slagdrillen dermed settes inn optimalt både for venstre- og høyrehendte. Ved bruk av batteri-slagdrillen fikseres borrelåsen på beltesløyfen til borrelåsen, slik at den ikke forstyrrer når slagdrillen settes inn eller ved bevegelser i trange omgivelser.

Med inntil 180 omdreininger i minuttet kan skrueforbindelser løsnes raskt med HAZET minibits batteri-slagdrill, eller også trekkes til igjen, takket være vekslende høyre-venstre-gang. De to LED-lampene på forsiden tilbyr mye lys i mørket, og støtter dermed brukeren for en sikker skrueforbindelse.

Via den vedlagte 1,5 meter lange mikro-USB-kabelen er batteriet med 3,7 V DC 2000 mAh til Ion 1/4" minibits batteri-slagdrill fullstendig ladet opp igjen i løpet av tre til fem timer – avhengig av hvilken strømadapter som benyttes.

Produktinformasjon

Produktinformasjon HAZET 1/4" Minibits batteri-slagdrillsett 9230B-1

• Kompakte dimensjoner (L 146 mm x H 123,5 mm x B 46,7 mm)
  • Lav vekt: 0,5 kg
  • Maks. løsnemoment: 4,5 Nm
  • Vibrasjonsakselerasjon: 180m/s²
  • Omdreininger/minutt: 180
  • 4 bits lang, 50mm (Philips PZ1 ∙ PZ2 ∙ unbrako S 4 mm ∙ innvendig TORX® T20)
  • Ladekabel: 1,5 m
  • Passende hylster inkl. holder for 4 bits

Om HAZET

HAZET er en bedrift med sete i Remscheid, og anses som en av de ledende produsentene av håndverktøy, verktøyvogner og innretninger i høy kvalitet for profesjonell bruk. Som eierstyrt tysk familieselskap har HAZET over 155 års erfaring i femte generasjon innen utvikling og produksjon av standard- og spesialverktøy for industri, håndverk, bil- og luftfartsteknologi, samt ved innsats innen fornybar energi. Med høy vertikal integrasjon på over 5 500 ulike verktøy, fra avdragere til tenger, via spesialverktøy for de mest kjente bilprodusentene samt momentverktøy til verktøyvogner for varemerket "Assistent", har vi en usedvanlig høy egenandel for produkter som er fremstilt "Made in Germany", som utgjør ca. 75% av det samlede produktsortimentet. HAZET har omlag 600 ansatte ved fire verk (tre i Remscheid og et i Heinsberg).

Mange av selskapets produkter har mottatt utmerkelser for deres kontinuerlige innovasjoner, gode markedsføringskonsepter samt utpreget oppfinnsomhet, bl.a. med "iF Design Award" og "RedDot-Design Award" samt varemerket HAZET som Best Brand og selskapet som en topp arbeidsgiver.
En oversikt over suksessene i løpet av det siste tiåret er å finne under: www.hazet.de/de/awards/auszeichnungen

Pressebilder

Leitung Marketing & Werbung