Serievinner – HAZET vinner for 18. gang som Best Brand i verktøyskategorien til tidsskriftet MOTORRAD

For 18. gang på rad har leserne av tidsskriftet "MOTORRAD" kåret HAZET til beste verktøymerke, og dermed sikret oss Pole Position med nesten 25% forsprang på konkurrentene.
Siden 2006 har tidsskriftet MOTORRAD hvert år foretatt en undersøkelse, hvor leserne i 22 ulike kategorier velger hvilke merker og produkter som har overbevist dem mest.

I årets undersøkelse deltok 50 096 lesere med notarialbekreftelse. Mer enn halvparten av disse bidro til at produktene fra HAZET, den Remscheid-baserte produsenten av kvalitetsverktøy og verkstedsinnretninger, igjen vant kategorien som Best Brand for "Verktøy".

"Vi gleder oss veldig over at våre høye kvalitetskrav samt våre innovative verktøyutviklinger også på denne måten oppnår en gjentatt verdsettelse fra målgruppen. For oss er det både en oppgave og en motivasjon at vi atter en gang har forsvart førsteplassen som leservalg. Vi bestreber oss også i fremtiden på å utvikle verktøy som oppfyller kravene til våre kunder, og dermed gir best mulige resultater. Vi er i den forbindelse veldig interesserte i å videreutvikle vår kompetanse innen motorsykkelsektoren ytterligere. Det en stor ære at vi igjen står øverst på pallen," uttalte en stolt produktsjef Michael Paetsch, som bl.a. er ansvarlig for motorsykler, da han mottak prisen ved årets tildeling i Stuttgart den 20. mars 2023.

Om HAZET

HAZET er en bedrift med sete i Remscheid, og anses som en av de ledende produsentene av håndverktøy, verktøyvogner og innretninger i høy kvalitet for profesjonell bruk. Som eierstyrt tysk familieselskap har HAZET over 155 års erfaring i femte generasjon innen utvikling og produksjon av standard- og spesialverktøy for industri, håndverk, bil- og luftfartsteknologi, samt ved innsats innen fornybar energi. Med høy vertikal integrasjon på over 5 500 ulike verktøy, fra avdragere til tenger, via spesialverktøy for de mest kjente bilprodusentene samt momentverktøy til verktøyvogner for varemerket "Assistent", har vi en usedvanlig høy egenandel for produkter som er fremstilt "Made in Germany", som utgjør ca. 75% av det samlede produktsortimentet. HAZET har omlag 600 ansatte ved fire verk (tre i Remscheid og et i Heinsberg).

Mange av selskapets produkter har mottatt utmerkelser for deres kontinuerlige innovasjoner, gode markedsføringskonsepter samt utpreget oppfinnsomhet, bl.a. med "iF Design Award" og "RedDot-Design Award" samt varemerket HAZET som Best Brand og selskapet som en topp arbeidsgiver.
En oversikt over suksessene i løpet av det siste tiåret er å finne under: www.hazet.de/de/awards/auszeichnungen

Pressebilder

Leitung Marketing & Werbung