Praktisk HAZET-sett i trillekoffert

Med et økende antall hybrid- og elbiler er forlengst også verktøy med beskyttelsesisolering uunværlig i fagverksteder. I sin aktuelle kampanjebrosjyre presenterer HAZET, den Remscheid-baserte produsenten av kvalitetsverktøy og verkstedsinnretninger, et nytt høyspennings-verktøysett med 52 deler i en praktisk trillekoffert.

Verktøyene med beskyttelsesisolert overflate har HAZET utviklet sammen med en ledende bilprodusent og i samråd med TÜV-Süd.

Produktinformasjon

Det praktiske settet har HAZET-artikkelnummeret 150/52.

Det inneholder i tillegg til en 10 mm (3/8") skralle, en forlenger 15 ytterligere 3/8" piper med en nøkkelvidde på 6 til 22 mm og 3 skrutrekkerpiper M8, M10 og M12. 10 skrutrekkere med ulike profiler (spor, Philips PH, innvendig TORX®) samt 6 tenger, en kabelsaks, en spenningsmåler samt endestopper gjør dette settet til en komplett pakke.

I tillegg til de klassiske arbeidene innen elektroinstallasjon, egner høyspennings-verktøysettet seg fremfor alt for vedlikehold eller reparasjon av elbiler og hybridmodeller. Alle deler ble testet med minst 10 000 Volt, den elektriske arbeidsgrensen ligger imidlertid ved 1000 V AC. Alle verktøy oppfyller retningslinjene til den internasjonale standarden IEC 60900:2018. I tillegg til de ulike beskyttelsesisolerte verktøyene, inkluderer dette settet også varselskilt og sperrebånd som et nyttig supplement.

Mer informasjon fås i den aktuelle kampanjebrosjyren til HAZET special worldwide 2022/23, på internett under www.hazet.de eller hos en autorisert forhandler.

Om HAZET

HAZET er en bedrift med sete i Remscheid, og anses som en av de ledende produsentene av håndverktøy, verktøyvogner og innretninger i høy kvalitet for profesjonell bruk. Som eierstyrt tysk familieselskap har HAZET over 155 års erfaring i femte generasjon innen utvikling og produksjon av standard- og spesialverktøy for industri, håndverk, bil- og luftfartsteknologi, samt ved innsats innen fornybar energi. Med høy vertikal integrasjon på over 5 500 ulike verktøy, fra avdragere til tenger, via spesialverktøy for de mest kjente bilprodusentene samt momentverktøy til verktøyvogner for varemerket "Assistent", har vi en usedvanlig høy egenandel for produkter som er fremstilt "Made in Germany", som utgjør ca. 75% av det samlede produktsortimentet. HAZET har omlag 600 ansatte ved fire verk (tre i Remscheid og et i Heinsberg).

Mange av selskapets produkter har mottatt utmerkelser for deres kontinuerlige innovasjoner, gode markedsføringskonsepter samt utpreget oppfinnsomhet, bl.a. med "iF Design Award" og "RedDot-Design Award" samt varemerket HAZET som Best Brand og selskapet som en topp arbeidsgiver.
En oversikt over suksessene i løpet av det siste tiåret er å finne under: www.hazet.de/de/awards/auszeichnungen

Pressebilder

Leitung Marketing & Werbung